VILKEN VECKA...

Mina älskade man ligger inne på sjukhus med lunginflammation - igen.

Så tråkigt att vissa ska drabbas av allt skit hela tiden..
Finns många där ute som förstör sig själva med rökning, alkohol och droger men inte blir de sjuka inte!
Nej, det är aktiva, engagerade och hårt arbetande personer som drabbas, de som har många järn i elden och som vill hinna med så mycket som möjligt i sitt liv... (lite väl mycket ibland kanske).

Trist men ofta sant.


För ett par veckor sedan skulle söt-svägerskan och jag fika loss och jag bakade då dessa himmelskt goda "kärleks-muffins" som jag kom att kalla dem.

De heter egentligen "Death by chocolate"-muffins och recept finns att hitta här.
Jag hade kaffeglasyr på mina :)



Så saftiga och mycket chokladsmak, yammie!


Fatet och muffinsformarna kommer från IKEA.



Snart ringer maken och berättar vad läkaren säger om hans tillstånd.. Hoppas han får komma hem snart!


Ha en skön söndag!





Kommentarer
Postat av: Eruuka

Men fy fasen, hoppas verkligen att Mattias blir bra snart och att ni slipper alla jäkla sjukdomar! Kram!

2012-03-25 @ 11:43:27
URL: http://www.eriikanu.blogspot.com
Postat av: Åsa Gärden

Hoppas att du får hem din gubbe snart och att ni håller er friska. Ni har fått er del för flera år framöver nu.

2012-03-26 @ 10:38:05
Postat av: Lotta

Tack för omtanken!

2012-03-26 @ 15:18:21
Postat av: Nellie-Sockertussen

Hej!

Jag har en tävling på min sida som jag tror att du skulle gilla =)

Kika gärna in!

http://sockertussen.blogspot.se/2012/03/vinn-en-whoopie-matta-macaron-matta.html

2012-03-26 @ 18:57:49
URL: http://sockertussen.blogspot.com
Postat av: Sandra - Mamma till två små troll

Men fy vad tråkigt. :( Hoppas han får bli frisk snart, att han får komma hem till er.

2012-03-27 @ 20:57:10
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Marja

Söt-Lottski! Jag ska efter bästa förmåga prova på att baka dessa goooa chokladbumlingar. Mums goda som gav mig magknip, bara för att jag åt för mycket. Tack för fikat! ;-) Kram!

2012-03-30 @ 22:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0