FARS DAG

En bekant till mamma undrade om jag ville göra macarons i svart och orange till Halloween.
Å det ville jag ju :)
 
Lakrits och apelsin fick de smaka.
 
 
Fyllningen i apelsin-macaronsen innehåller rivet apelsinskal, därav det gryniga utseendet.
 
Smarrigt värre!
 
 
 
Dagensmuffin.se anordnar just nu en tävling, "Sveriges festligaste cupcakes".
En jury utser de 30 bästa bidragen och vinsten består av specialdesignade cupcakes-prylar från Panduro Hobby.
 
Har ju inte gjort cupcakes på jättelänge men provar med dessa två  :)
Finns ju betydligt fler avancerade bidrag än mina.
 
Maken min var lite busig i våras då han låtsades vara jag och skickade in en ansökan till "Hela Sverige bakar"... Gick vidare till "rond 2" men då satte jag stopp för spektaklet, vill INTE vara med i tv!
Men det är ett mycket roligt program att titta på :)
 
 
Trevlig kväll!
 
  
 
 

Kommentarer
Postat av: Marja

Meeeeen, din goooa söta make. ;-)

Svar: Jaaa :)
Lotta

2012-11-11 @ 19:54:07
Postat av: Anonym

Kan bara tacka för goda macarons, det blev uppskattat, min systerdotter sa att det var de godaste hon hade ätit och intog 3 med apelsin. Ewa

Svar: Vad roligt att höra Ewa! Tack själv :)
Lotta

2012-11-12 @ 21:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0