60-ÅRSTÅRTA?

Jaha, då var det vitt på backen och minusgrader... Lite tidigt enligt mig.
Men visst, det lär väl smälta om nån dag för att sedan komma tillbaka.
 
Igår var det shopping i Sundsvall som gällde. Åkte kl tio på morgonen och kom hem kl tio på kvällen.. Normalt? :)
Jag älskar att få gå runt i butiker å titta (och handla), mår minst lika bra av det som att få baka tårtor, haha!
 
Appropå tårtor så gjorde jag för några dagar sedan en tårta till en herre som fyllde 60 år.
Frun hans ville skoja lite så det skulle stå "Grattis på 21-årsdagen" på den :)
Det enda önskemålet var att det skulle finnas med en älg eftersom han tycker om att jaga, sen fick jag fria händer.
 
Höstlöv istället för snö fick det bli. Oktober är ju trots allt en höstmånad!
 
 
 
 
Vilken jäkla älg, haha!
 
 
 
 
Tårtan bestod av velvet cake med mandelsmak, jordgubbsmousse, glasscreme och rårörda jordgubbar.
Täckt med marsipan + pyttelite sugarpaste.
 
 
Ha de gott!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nettan

Superfin! Precis som alla andra :)

Svar: Tack snälla Nettan!
Lotta

2012-10-28 @ 20:11:24
URL: http://blogg.op.se/ragundamarinette

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0