18-ÅRSTÅRTA

Hej på er!
Hoppas ni haft en bra helg, det har jag :)
 
Förra veckan fick jag äran att göra tårta igen, denna gång till Mirja som fyllde 18 år.
Hon tycker om att träna så hon hade speciella önskemål om redskap som skulle finnas med.
Tårtan skulle gå i färgerna vitt, rosa och silver och smaka hallon och choklad :)
 
Här är Mirjas tårta:
 

Hantlar, pilatesboll, yogamatta, hopprep. Och en drös med blommor!
 

Yogamattan är sprejad med ätbar silverfärg. Pilatesbollen fick bli lite "glammig" då jag penslade glitter på den.
 
Glittrigt presentband runt tårtan. Det enda som inte är ätbart :)
 
 
 
Tårtan innehöll chokladbottnar, hallonmousse, cream cheesefyllning och mörk chokladganache + bitar av mörk choklad.
 
 
Tack för att jag fick göra din födelsedagstårta Mirja!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mirja

Tack för att du ville göra den, den blev verkligen perfekt på alla sätt och vis!!

Svar: Såå roligt att höra! :)
Lotta

2012-09-10 @ 20:55:39
URL: http://mirjakupari.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0