TÅRTA TILL LINA

Lina ville att jag skulle göra hennes 7-årstårta och hon hade helt klart för sig hur tårtan skulle se ut.
"Pakten"-tema var det som gällde. Googlade men hittade ingenting om "Pakten".. Lina ritade då en bild och skickade till mig. En röd och vit vante, vita, röda och blå snöflingor och så skulle det stå "Pakten" och "Lina 7".
Fick sen höra av Linas mamma att hon även önskade en grön, magisk buske på tårtan... Hmm... Hur skulle jag få ihop detta??
 
Gjorde så gott jag kunde och Lina sken upp som en sol när hon såg tårtan :) Kändes som jag hade lyckats!
 
Choklad och vaniljbottnar, hallonmousse och glasscreme. Vaniljsmörkräm och marsipan.
 
 
Hur gör man en magisk buske?? Sprejade med ätbar silverfärg runt busken för att få känslan att den skiner.
Lite stjärnor och små pärlströssel på det.
 
 
Mellanrummet mellan vantarna skulle bilda ett uppochnedvänt hjärta :)
 
Tack för att jag fick göra din tårta Lina!
 
 
 
Hoppas ni får en bra vecka!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0