PIPPI-TÅRTA

God kväll!
Nu var det ett tag sedan.. :)
Sist jag skrev hade vi inte så bra väder men efter det blev det ju en kanon-sommar! Man är mer än nöjd!
Nu välkomnar jag hösten som jag tycker mycket om.
 
Ska visa en tårta som jag gjorde i slutet av mars... Jag vet, är riktigt dålig på att uppdatera bloggen!
 
Julia fyllde 4 och önskade sig en tårta med Pippi på (fick även göra hennes 3-årstårta som även den hade tema Pippi Långstrump). P g a tidsbrist fick det bli en enkel tårta.
 
Den innehöll chokladbottnar, hallonmousse och chokladmousse med bitar av choklad.
 
 
 
Blommor och ett högt hurra till Julia :)
 
Ett blommigt presentband som kantbård.
 
Tack för att jag fick göra din tårta Julia!
 
 
På återseende!

 

Kommentarer
Postat av: Emma

Jätte fin och god tårta Lotta! :)

2014-08-21 @ 10:26:05
URL: http://emmaasandstrom.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag undrar hur mycket det kostar om jag beställer en tårta av dig?

2016-01-03 @ 11:22:39
Postat av: Anonym

Hur mycket kostar det att beställa en tårta av dig?

2016-01-03 @ 11:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0