LÄNGESEN!

Det är på tiden att jag uppdaterar den här bloggen :)
 
Sedan ett halvår tillbaka har jag ej haft någon motivation eller inspiration till att göra några tårtor... Har inte ens tänkt på tårtor.
Det kan väl bli så ibland antar jag. Har haft lite annat för mig och lagt mitt tårtskapande åt sidan en stund.
Men nu börjar jag känna lite sug igen :)
 
För väldigt längesen gjorde jag Wilmas och Idas födelsedagstårta.
De tycker om hästar och hundar och det skulle synas på tårtan :)
 
Tårtan innehöll choklad- och vaniljbottnar, Cream cheesefyllning med chokladbitar och jordgubbsmousse.
Chokladsmörkräm och marsipan.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Har några tårtor till som jag gjorde förra året som väntar på att få hamna på bloggen så jag ska skärpa mig med uppdateringen :)
 
 
Ha de så länge!
 
 

Kommentarer
Postat av: Lydia Pettersson

Så himla fin !

2015-03-11 @ 08:00:16
Postat av: Sandra

Hej! Jag undrar om man kan beställa tårtor hos dig, och vad det skulle kosta? Har en son som gillar Spiderman och Batman och fyller år 25/3. Du får gärna höra av dig! 😊 Med vänlig hälsning, Sandra mail: [email protected]

2015-03-13 @ 19:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0